zondag 15 februari 2015

Make-up Revolution 32 Palette 'Flawless'

Make-Up Revolution is een merk waar de laatste paar maanden veel over gepraat wordt. De prijzen zijn te vergelijken met MUA maar de kwaliteit zou heel wat beter zijn. Aangezien het niet in de winkels te verkrijgen is, plaatste ik een order online bij deze webshop. Ik bestelde 3 oogschaduwpaletten waarvan ik eentje review vandaag : het Flawless palette.


Over het 'Flawless' palette werd al veel geschreven maar ik wilde het met mijn ogen zien. Laten we beginnen met de verpakking. Wat een degelijke kwaliteit ! Een stevig plastic omhulsel mét spiegel, hoe handig is dit ! Het is niet groter dan een hand, kan je nagaan. Perfect om mee op reis te nemen. Dat had ik zeker niet van zo'n goedkoop palette verwacht. Dit palette bevat 32 prachtige oogschaduwkleuren : van mat tot shimmery, van mooie highlighters tot prachtige donkere tinten waardoor het heel universeel is om te gebruiken. Het palette bevat zo'n 16g product waardoor je dus 0,5 g per oogschaduw krijgt.



Zonder oogschaduwbasis !

Allright, eerste indruk is meer dan oké. Tijd om de kwaliteit van de oogschaduws eens te testen. Ze voelen echt enorm zacht aan waardoor ik vreesde dat ze serieuze fall-out zouden veroorzaken. Dat deden ze NIET! Wel blenden ze heel goed uit. De pigmentatie is zeer goed tot schitterend, zeker bij de donkerdere kleuren waardoor je algauw voorzichtig moet zijn met dat je niet teveel aanbrengt.  Je oogschaduwkleuren blijven met gemak de hele dag zitten (mits je er een oogschaduwbasis onder draagt).



Het is een heel mooi palette die een perfecte toevoeging zou zijn aan je make-up collectie. Ook als je nog maar net begint met make-up, is dit palette een aanrader aangezien je een mooie mix hebt tussen mat en shimmer, kleur en neutrale tinten. En de prijs valt ook nog eens heel goed mee ! Er is geen reden waarom je dit palette niet zou uittesten. Nu bestaat er ook al een complete matte variant, vind ik leuk !

Het Make-Up Revolution Flawless palette kan je o.a. bij Beauty88 bestellen voor €9,99.

Wat vind jij van dit palette : een aanrader ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Oh my, dit palette stond al op mijn wishlist, maar jouw review heeft ervoor gezorgd dat ik het echt heeeeel graag wil en wel nu meteen. Mocht ik niet in een no buy zitten dan zou ik het onmiddellijk bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen