woensdag 29 juli 2015

Essence Long Lasting Lip Liners

Lipliner is terug van weggeweest. Waar het vroeger amper gebruikt werd of wel gebruikt werd maar op de verkeerde manier, keert de lipliner terug in de make-up bakjes van duizenden vrouwen. Lipliner wordt gebruikt, zoals de naam als zelf zegt, om je lippen mee te omlijnen. Het zorgt als het ware voor een barrière zodat je lipstick niet buiten de lijntjes gaat na een dagje dragen. Buiten dat, zorgt het ook voor een intensere kleur van je lipstick. Alle merken hebben wel lipliners in hun assortiment zitten maar tegenwoordig is er zoveel te doen om de Essence Long Lasting Lip Liners. Mijn nieuwsgierigheid kreeg de bovenhand en niet veel later zette ik koers richting Kruidvat.


In totaal hebben ze zo’n 9 kleurtjes. Ik kocht er 4 : 02 Sweetheart, 03 Yummy Berry, 04 Peach Beauty en 06 A Girl's Dream. Er is een goede mix van neutrale en felle tinten; zoals rood, roze en koraal. Je vraagt je misschien af waarom ik niks neutraals heb meegenomen aangezien ik een en al kleur heb gekocht. Wel, nude lipstick draag ik gewoonweg niet.  Ik heb het een paar keer gedaan maar ik doe het nooit meer. Het ziet er bij mij niet uit (of ik moet als lijk spelen met Halloween). Dus geen neutrale tinten voor mij, geef mij maar lekker fel!

De liners komen in een twist-up pennetje. Geen gedoe met slijpen, I like ! Slijpen lukt me niet, ik ruïneer het product gewoon, haha ! De potloden glijden over je lippen, ze zijn zó romig ! Daardoor drogen ze ook minder mijn lippen uit dan eerst gedacht. Toch is het scrubben van je lippen voordat je ze aanbrengt, geen overbodige luxe. Velletjes worden namelijk wel extra geaccentueerd.



02 Sweetheart - 03 Yummy Berry - 06 A Girl's Dream - 04 Peach Beauty
       
Lipliner is ideaal als je een felle lipstick wilt dragen. Je kan, zoals eerder gezegd, alleen je lippen omlijnen maar jekan ook heel je lippen ‘inkleuren’ en daarna je lipstick erover aanbrengen. Niet alleen blijft je lipstick zo beter zitten en komt je kleur feller over ; als je lipstick gedurende de dag van je lippen slijt, blijft de lipliner nog over en hoef je niet eens bij te werken. Gemakkelijk toch ? Laten we eens kijken naar de lipswatches !

06 A Girl's Dream

02 Sweetheart

04 Peach Beauty

03 Yummy Berry


Wat nu met de houdbaarheid ? Ze blijven heel goed zitten als je het mij vraagt. De kleur trekt echt in je lippen. Doe daar nog eens een lipstick erbovenop en je hoeft zo goed als niet meer bij te werken gedurende de dag. Ik gebruikte voordien geen lip liners omdat ik het nut er niet van in zag maar ik weet wel beter nu. Een must-have als je het mij vraagt !

De Essence Long Lasting Lip Liners kan je vinden bij Kruidvat voor €1,59 per stuk.

Welke kleur vind jij het mooiste ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. A girl's dream vind ik zo een mooie kleur! Op dit moment draag ik ook geen lip liners, maar ik wil het wel eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen