zondag 12 juli 2015

Winactie : PfB viert feest ! [GESLOTEN]

Jullie hebben er even op moeten wachten maar hier is 'ie dan : de winactie voor het 4-jarig bestaan van Passion for Beauty. Allereerst wil ik jullie ontzetten bedanken om mijn site te bezoeken de artikels te lezen die ik maak. It makes my day als jullie telkens een reactie achterlaten of een duimpje omhoog doen op YouTube. Zonder jullie zou ik de 4 jaar niet gehaald hebben. Daar moet dus iets tegenover staan, vind ik ...



Ik wilde jullie iets nuttigs geven, iets wat iedereen wel kan gebruiken. Wat dacht je daarom van de Morphe 18 pcs Brush Set ? Kwalitatief goede kwasten is al iets harder te vinden in ons Belgenlandje. Het is ondertussen al iets makkelijker nu Real Techniques te verkrijgen is bij Di maar voor de rest moet je al heel goed zoeken om goede kwasten te vinden. Morphe is tegenwoordig heel makkelijk te bestellen zodat het lampje ging branden en ik dit meteen als prijs zag voor deze winactie !

Wat moet je doen om deze kwastenset te winnen ? 
- Laat in een reactie je antwoord achter op de volgende vraag : 'Als al je make-up en gezichtsverzorging zou gestolen worden, welk product hoop je dat de dieven hebben laten liggen en waarom?' 
- Om extra kans te maken, kan je me ook op Twitter volgen en RT'en : 'Win Morphe 18 pcs Brush set om 4 jaar PfB te vieren. @ankepfb Meer info vind je op http://passion-for-beauty.blogspot.com'

Deze winactie is voor zowel mijn Belgische àls Nederlandse lezers en duurt tot 26 juli 2015 23:59h. Daarna maak ik de winnaar bekend ! 

Veel succes !

Stay gorgeous !

Anke

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Kunnen Nederlanders ook meedoen? Zo ja, als al mijn make-up en gezichtsverzorging gestolen zou worden dan hoop ik dat ze mijn Max Factor foundation hebben laten liggen! Dit omdat ik in tijden niet zo'n fijne budget foundation heb gevonden, dus ik kan niet meer zonder :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Als als mijn make-up en gezichtsverzorging gestolen zou worden dan hoop ik dat ze mijn favoriete mascara op dat moment laten liggen (nu : maybelline colossal Go Extreme! Volum'). Dit omdat ik niet zonder mascara kan leven, zonder lijk ik wel op een spook ! Mijn hele gezicht lijkt 10x wakkerder met mascara zonder heb ik inieminie oogjes :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmm lastige vraag. Maar ik hoop dan dat de dieven mijn rozenwater laten staan. Hahah, dat is misschien een gek antwoord, maar mijn rozenwater zorgt er echt voor dat mijn huid mooi blijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anke,
    Wat een leuke prijs!
    Ik heb ook nieuwe kwasten nodig 😊
    Antwoord op je leuke en orginele vraag :
    Ik zou blij zijn als ze mijn Real Techniques makeup sponsje niet zouden meenemen!
    Want wat werkt het ze toch goed !
    ( Ik heb wel geen Twitter account 😕 )
    X zebxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anke,
    Wat een leuke prijs!
    Ik heb ook nieuwe kwasten nodig 😊
    Antwoord op je leuke en orginele vraag :
    Ik zou blij zijn als ze mijn Real Techniques makeup sponsje niet zouden meenemen!
    Want wat werkt het ze toch goed !
    ( Ik heb wel geen Twitter account 😕 )
    X zebxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke actie, had 'm bijna gemist!! Het antwoord op je vraag: mijn No7 serum! Ik ben al jaren verslaafd aan dit serum, en het doet precies wat het zou moeten doen, namelijk mijn huid gezond houden en tekenen van veroudering tegen gaan. Wanneer ik ergens alcohol wil kopen of bestellen word ik bijna altijd gevraagd om legitimatie, dus ik denk dat het wel wat doet, haha :) Groetjes, Myrthe x

    BeantwoordenVerwijderen