zaterdag 20 februari 2016

Filmpje : Make Up Geek Oogschaduws + Swatches

Zo'n leuke video vandaag ! Marlena, beter bekend als Make Up Geek, heeft al een tijdje haar eigen make-up lijn. Haar oogschaduws zijn enorm populair bij de Amerikaanse YouTubers, ze worden vergeleken met de varianten van MAC - alleen nog béter ! Dat wilde ik nu zelf toch ook eens ontdekken. Dankzij lieve Romina kreeg ik de kans om er een paar te bestellen. Vandaag zien jullie welke ik besteld heb en wat ik ervan vind !




Bezoek zeker de blog van lieve Romina!

Wat denk jij van deze oogschaduws ?

Stay gorgeous !

Anke

3 opmerkingen:

  1. Gij zijt toch echt ne cutie ze! :D Zo lief dat je mij zo vaak noemt en vermeldt! <3 Ik ben blij dat je ook zo enthousiast bent over de oogschaduws! :D Voel ik een nieuwe verslaving komen? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, ik ben die trend precies echt compleet aan het missen .. 't Is wel zo dat ik eigenlijk niet zo héél veel oogschaduw gebruik to be honest ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hoef je je ze uiteraard niet aan te schaffen als je ze niet gebruikt ;)

    BeantwoordenVerwijderen