woensdag 30 maart 2016

Inglot Lipsticks

Nieuwe merken uitproberen, is bijna een hobby op zich. Gelukkig doe ik die hobby met veel plezier, haha! Lieve Romina ging een tijdje geleden naar Polen en vroeg of ik iets van Inglot moest hebben. Ik mocht haar mijn lijstje meegeven, echt super lief van haar. Ze bracht voor mij een aantal dingetjes mee en vandaag beginnen we met de lipsticks !



Kan ik al onmiddellijk zeggen dat de zwarte, shiny verpakking er heel chic uitziet ? Aangezien kleuren kiezen via het internet heel moeilijk is, heb ik veel opgezocht hoe de kleuren er in het echt zouden uitzien. Toen kwam het volgende probleem : de nummers in Polen zijn verschillend van de nummer in Belgiƫ (want ja : Inglot is ook te verkrijgen in Belgiƫ!). De 2 kleuren die me het meest interesseerden, waren de kleuren 822 en 862. Nummertjes, geen namen. Is op zich geen probleem, ik vind het alleen zo onpersoonlijk.


822 - 862

862

822

Zoals je kan zien, is er een duidelijk kleurverschil tussen beide lipsticks. 862 is een oranje kleur met een iets rodere/roze ondertoon in waardoor hij voor mij iets draagbaarder wordt. Heb je 'Coral Bliss' van MAC in huis, dan is dat net hetzelfde. 822 is echt een oranje kleur die meer naar het koraal neigt. De lipsticks zelf brengen heel goed aan en blijven goed zitten. De kleur trekt een beetje in je lippen, net zoals een lipstain zou doen. Eenmaal de lipstick er is afgesleten, blijft er nog een kleine waas van kleur achter. Een felle kersengeur is op te merken (als je de Rimmel lipsticks gewoon bent, dan is dit geen probleem want ze ruiken echt net hetzelfde). Als je heel goed kijkt, bevatten beide lipsticks ook wat glitter. Meeh, dat is wel een groot negatief puntje, ik hou daar absoluut niet van. Lipsticks mogen glanzen van mij, dat is absoluut geen probleem maar laat de glitter er alsjeblieft uit. 

Op zich ben ik wel tevreden over deze lipsticks: ze brengen goed aan, blijven lang zitten en hebben een lekkere kersengeur. Alleen de glitter had er mogen uitblijven...

De Inglot lipsticks kan je vinden online of bij de Inglot winkels in o.a.a Hasselt voor €12.

Heb jij al iets van Inglot geprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten