maandag 15 augustus 2016

Colourpop SuperShock oogschaduws - Cricket & Sequin

Het pakketje werd 's morgens bezorgd en spijtig genoeg kon ik er niet meteen mee aan de slag aangezien ik moest gaan werken. Mijn allereerste Colourpop bestelling was aangekomen (thanks Romina!) en mijn make-up hartje begon spontaan harder te slaan. Colourpop is zo'n populair merk en ik hoorde er niets anders dan goede dingen over dat ik er gewoon een aantal producten van moest hebben. Ik heb een blush, highlighter, 2 Lippiestix, een Ultra Satin en 2 oogschaduws binnen; de review van de oogschaduws zie je vandaag!


Laat me allereerst al zeggen dat kiezen moeilijk was. Als ik kon, bestelde ik alle kleuren in 1 keer maar helaas, zou dat een ramp zijn voor mijn portemonnee, haha! Alhoewel, met $5 per stuk valt dat reuze mee. Ongelofelijk dat ze eigenlijk maar $5 kosten. Ik hoorde er zoveel goeds over en dacht dat ik makkelijk $10 per stuk zou kwijt zijn. Niet dus. Even duur als een Make-up Geek oogschaduw. Ik koos voor de kleuren Cricket en Sequin. Niet onmiddellijk nude kleuren, ik wilde het meteen goed doen. Sequin is een echte kopertint die bij mijn blauwe ogen perfect past. Cricket is - hoe kan het ook anders - paars. Op het eerste zicht geen gepaste combinatie ? De kleuren komen in een witte draaiverpakking met elk 2.1 gram aan product.



Sequin - Cricket

Bovenstaande swatches zijn met 1 veegje gemaakt. Een veegje. Meer had ik niet nodig. Geschift toch hoe gepigmenteerd ze zijn en hoe creamy ze aanvoelen! Daar had ik eerst wel wat schrik voor aangezien creamy meestal ook betekent dat ze snel breken.  Ik had bij verschillende mensen al gezien dat ze gebroken waren aangekomen. Horror. Makkelijk gepressed wel maar toch liever een hele oogschaduw dan eentje in stukjes. Dat ze zo gepigmenteerd zijn, wil niks zeggen. Ik heb nog al oogschaduws gehad die enorm goed gepigmenteerd waren op mijn hand maar die er op mijn oog niks van bakte.


Hier combineerde ik beide kleuren. Op het eerste zicht zou je zeggen dat ze niet samen passen maar ik vind het wel iets zomers hebben. Ik bracht Sequin over het hele lid aan, blendde deze uit met een matte bruine kleur uit mijn Naked Basics 2 palette en voegde Cricket in de buitenste ooghoeken toe om het wat donkerder te maken. De kleuren blenden heel goed uit al had ik wel het idee dat je Cricket - de paarse kleur - wel wat moest opbouwen eer ik blij was met het resultaat.

Even in het kort ? Ik ben best tevreden van deze 2 ! Voor $5 ben ik absoluut enorm blij met ze. Ik kan niet wachten tot ik al de andere producten kan uittesten en aan jullie kan laten zien. Colourpop is een merk waar veel over geschreven wordt maar ik wil het nog altijd met mijn eigen ogen zien en zelf uittesten voor ik er mijn mening over geef. Dit is alvast een goed begin en smaakt naar meer !

De Colourpop Super Shock oogschaduws kan je online bestellen voor $5 per stuk.

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen: