zondag 9 oktober 2016

Kiko Volume Eyes+ Active Mascara

Ik probeer mijn reviews regelmatig te houden en heb dan ook bewust beautyproducten meegenomen die ik voordien nog nooit gebruikt had. Zoals deze mascara van Kiko: Volume Eyes+ Active Mascara. Ik kreem 'em op mijn afscheidsfeestje van 3 lieve vriendinnetjes en nam 'em met veel plezier mee naar Amerika. Mijn 'oude' liet ik thuis (hij begon al tegen de 3 maanden aan te lopen). En aangezien Kiko nu ook te koop is in België, wilde ik met veel plezier een review ertussen smijten van een product dat je ook in België en Nederland kan kopen!


Jullie weten dat ik bij mascara heel kritisch ben. Ik heb zelf hele korte wimpertjes met nagenoeg geen volume of krul. Verschrikkelijk vind ik dat. Het liefst zou ik elke dag gewoon valse wimpers opplakken maar helaas: daar heb ik het geduld en de tijd niet voor. Dus zoek ik telkens naar een mascara die me daarbij kan helpen om me mooie, glamoureuze wimpers te geven. Waar het bij mij vooral om draait, is de lengte. Volume is ook goed, maar de lengte is voor mij het belangrijkste.


Het borsteltje ziet er goed uit ! Het heeft een soort piramidevorm zodat ik tegelijkertijd goed aan de binnenste maar ook aan de buitenste wimpers kan. Een paar bewegingen zijn genoeg om mijn wimpers te bedekken met een dun laagje mascara. En eigenlijk... vind ik het effect geweldig ! Niet alleen is het borsteltje dik oké (het separeert mijn wimpers enorm goed), ook is de formule net wat ik zoek. Door het warme weer hier heb ik altijd schrik dat een mascara na een tijdje gaat afbrokkelen of gaat vegen zodat ik allemaal zwarte kringen onder mijn ogen zou krijgen. Dat is dus niet het geval, dat heeft deze mascara al wel bewezen. Ook droogt hij vrij snel zodat er (bijna) geen gevaar is als je moet niezen. Wat fijn! Wat niet betekent dat deze waterproof is. Ermee gaan zwemmen, is niet aan te raden.


Ik kan eigenlijk echt kort zijn over deze mascara: ik vind 'em enorm fijn! Ik breng meestal 2 laagjes van deze mascara aan om toch net die lengte op te bouwen maar een laagje werkt uiteraard ook prima als je al wat meer wimper hebt dan ik. Hij doet wat hij moet doen en dat voor een zacht prijsje. Een budgettopper !

De Kiko Volume Eyes+ Active mascara kan je vinden online of in de een van de Kiko winkels voor €7,90.

Wat denk jij : een aanrader?

Stay gorgeous !

Anke

P.S.: de foto's zijn misschien niet van de beste kwaliteit maar ik zoek nog steeds een goed plaatsje in het huis om productfoto's te trekken. Het is een beetje trial and error maar het wordt beter, I promise!

0 reacties:

Een reactie posten