woensdag 25 januari 2017

Get to know me better

Hi, ik ben Anke en de persoon achter deze blog. Velen van jullie 'kennen' me al een tijdje, voor anderen ben ik helemaal nieuw. Welkom op Passion for Beauty. Ik vind het belangrijk om in  contact te zijn met mijn lezers. Is het niet door deze blog, dan is het social media. Jullie kunnen me altijd vragen stellen en dan antwoord ik daar ook met veel plezier op. Nu ik al zo'n 5,5 jaar actief ben op deze blog, heb ik het gevoel dat het nog steeds soms wat oppervlakkig is. Ik weet dat vele vrienden en familieleden mijn blog lezen (hey there!) maar velen van jullie ken ik niet persoonlijk en vice versa. Daarom deze blogpost.


Aangezien persoonlijke artikels wel in de smaak vallen, wil ik er geregeld eentje tussen gooien. Ik vind het zelf ook heel leuk bij andere blogs om de persoon achter de blog te leren kennen. Daarom wil ik dat bij deze ook doen. Ik ben meer dan de webmiss achter deze website.

Ik ben een wetenschapper. Ik ben vorig jaar in juni afgestudeerd als Master in de Biomedische Wetenschappen. Mijn studentenjaren zitten erop. Ben ik een nerd als ik zeg dat ik graag leer? Ik ben nieuwsgierig naar verschillende dingen en leer enorm graag bij over vanalles en nog wat. Cultuur, taal, wetenschappen, relaties. Met vallen en opstaan. Maar dat is op zich ook weer een leerproces. Ik hou van wetenschap en wat het ons de laatste jaren allemaal gebracht heeft.

Ik ben iemand die graag reist. Ik heb nog niet alles gezien maar ik werk eraan. Dat ik nu in Amerika zit (en mijn laatste weken aan het doorbrengen ben hier) is een droom dat uitkomt. Ik zeg al jaren dat ik naar Amerika wil gaan maar dat ik hier dus ook kan studeren, is een meevaller. Turkije, Mallorca, Tenerife, Frankrijk, Zwitserland ... Deze plaatsen kan ik al mooi afstrepen op de lijst. En toch ... Er is nog zoveel te zien en zoveel te ontdekken. Na Amerika heb ik pas écht de reiskriebels te pakken. Ik heb mensen van over heel de wereld leren kennen en vanaf dat ze begonnen te vertellen over hun land, was ik verkocht. Europa is maar een deel van de wereld, daarbuiten ligt zoveel meer.


Ik ben een make-up en nagellak junkie. Al mijn vrienden en familieleden kunnen dat wel beamen. Ik heb er een hele blog over. Wanneer ik persberichten krijg van nieuwe collecties, is dat echt niet goed voor mijn portemonnee. Elke zondag is mijn nagellak avond, ik hou ervan om nieuwe looks te maken voor speciale gelegenheden, om met verschillende kleurcombinaties te spelen. Het zit er gewoon ingebakken.

Ik ben iemand die graag bij vrienden is. Door de jaren heen heb ik geleerd wie mijn echte vrienden zijn en op wie ik echt kan tellen als het nodig is. Ik breng graag tijd door met hen, al is het maar voor even. Nu iedereen een job heeft en samen gaat wonen, zien we elkaar niet zo dikwijls meer zoals op school. Maar dat betekent niet dat we daarom niet geregeld afspreken en elkaar op de hoogte houden van de laatste nieuwtjes. Het voelt dan alsof er nooit een pauze tussen ons geweest is. Dat kenmerkt echt vrienden.

Ik ben een blogger. Ik hield van schrijven sinds ik in de lagere school zat. Ik maakte verhalen, schreef gedichten. Zoveel later startte ik mijn eigen blog. Twee passies kwamen bij elkaar : beauty en schrijven. Dat is de sterke basis van deze blog dat ik al 5,5 jaar heb. En zolang ik deze twee dingen graag blijf doen, doe ik gerust verder. Ik vind het leuk om de ervaringen met jullie te delen, zowel op persoonlijk vlak als op het vlak van beauty. Ik moet soms mijn ei kwijt.

Zoals je ziet, ben ik meer dan gewoon dat meisje achter deze blog. Ik ben een dromer en realist tegelijk, ik ben wetenschapper maar geloof toch ook in de dingen die niet meteen kunnen verklaard worden. Ik ben een meisje meisje maar verdiep me toch ook in technologie. Ik ben wie ik ben, aangenaam.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten