maandag 17 april 2017

Trend it Up N°1 Oogschaduws

Een paar weken geleden kreeg de mama het idee om naar Duitsland te gaan winkelen. Aangezien ze vorige keer geweest was met de papa en ik er niet bij was, mocht ik deze keer mee (en rijden). Ze was namelijk in een beautywinkel binnengeweest waar ze douchegel, deo, ... volop had ingeslagen en ze dus duidelijk onmiddellijk aan mij dacht aangezien ze daar ook make-up had zien staan. Bleek die beautywinkel dus de DM te zijn, een beetje te vergelijken met Kruidvat bij ons. En daar zag ik dit merk staan: Trend it Up N°1. Nog nooit van gehoord maar ik probeerde het maar al te graag uit. Ik ging voor de oogschaduws (de lipliners komen in een andere blogpost aan bod!).


€1,95 per stuk. Zoveel kostten deze oogschaduws. Ik kon mijn ogen niet geloven. Een beetje in de trant als Essence ? Maar de verpakking zag er beter  en - vooral - professioneler uit ? Allemaal vragen die spontaan in mijn hoofd opkwamen. Ik hoopte dat de kwaliteit navenant was. Ik testte de testers dan wel uit in de winkel, het is natuurlijk nog iets helemaal anders als je ze thuis gebruikt.



050 - 065 - 080 - 105 - 110

Ik bracht 5 kleurtjes mee. Geen naam, wel een nummer achteraan. Een mooie highlighterkleur, een gouden kleur, een grijze met groene/blauwe ondertoon, een lila kleur en een diepere paarse kleur. Kleuren die ik graag draag. Zoals je aan bovenstaande foto kan zien, is de pigmentatie dik oké. Alleen 110 is ietsje stroever om mee te werken maar het is mogelijk. De poeders zelf voelen heel zacht aan waardoor ik een beetje schrik had voor het 'kruimelige' effect achteraf zodat de kans groter is dat je fall-out krijgt. Dat is inderdaad wel een beetje het geval, voorzichtig zijn is dus de boodschap (zeker als je met donkere kleuren werkt!).


Ik gebruikte 105 over het hele ooglid met 110 in de arcardeboog om uit te blenden. 050 ging onder mijn wenkbrauw. 080 gebruikte ik in de buitenste ooghoeken om deze wat donkerder te maken. De gouden kleur ging op de onderste wimperrand om de koude kleuren uit te balanceren met de warmte van deze warme kleur. Al bij al vond ik het wel een geslaagde combinatie!

Ja, ik ben zeker tevreden van deze kleuren.Ze geven voor dit prijsje een goed pigment af en blenden goed uit. Ze zijn makkelijk om mee te werken en daarboven lijken ze ook helemaal niet goedkoop te zijn. Ik heb alvast hoge verwachtingen voor de lipliners!

Trend N°1 kan je vinden bij de Duitse DM's voor €1,95.

Zou jij dit merk uitproberen?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Ik ken het merk wel, het is trend it up, van de DM. Super populair onder bloggers volgens mij. Ik heb er een paar oogpotloden van. DM is geweldig, ook balea is top!

    BeantwoordenVerwijderen